این مطلب را به اشتراک بگذارید:

برترین ژورنال های دنیا در حوزه مدیریت

 

مجلات و نشریات گوناگونی در رابطه با رشته مدیریت موجود می باشند. در اینجا به معرفی برخی از برترین ژورنال های دنیا در حوزه مدیریت می پردازیم.

 

آکادمی ژورنال مدیریت (Academy of Management Journal)

برترین ژورنال های دنیا در حوزه مدیریت 1

این ژورنال در آمریکا تهیه می شود. این مجله یکی از برترین ژورنال های دنیا در حوزه مدیریت می باشد. این نشریه موضوعاتی مانند تجارت، مدیریت و حسابداری، مدیریت تجارت بین الملل، مدیریت فن آوری و نوآوری را تحت پوشش قرار می دهد. این ژورنال به نشر تحقیقات تجربی اختصاص دارد. این تحقیقات به نظریه سازی درباره موضوعات مدیریتی یا به آزمایش نظریه های موجود در زمینه مدیریت می پردازند. در این مجله، مقالاتی مربوط به رشته مدیریت دارای روش های تجربی تحقیق مانند روش های کمی و کیفی، میدانی، آزمایشگاهی و ترکیبی پذیرفته می شوند. همچنین در این ژورنال تنهایی مطالبی منتشر می شوند که از لحاظ نظری و تجربی دارای بنیانی استوار باشند.

 

ژورنال مدیریت (Journal of Management)

برترین ژورنال های دنیا در حوزه مدیریت 2

این ژورنال در آمریکا تهیه می شود. ژورنال مدیریت به موضوعاتی نظیر تجارت، مدیریت، اقتصاد، اقتصادسنجی، امور مالی و حسابداری اختصاص دارد و در بین برترین ژورنال های دنیا در حوزه مدیریت قرار دارد. این ژورنال به نشر مقالاتی تجربی و نظری در زمینه های مدیریت خرد و کلان می پردازد. همچنین مباحثی از قبیل فنون و سیاست های تجاری، کارآفرینی، مدیریت منابع انسانی، رفتار سازمانی، نظیریه های سازمانی و روش های تحقیق نیز در این ژورنال مطرح می شوند.

 

علوم مدیریت (Management Science)   

برترین ژورنال های دنیا در حوزه مدیریت 3

این ژورنال یکی از برترین ژورنال های دنیا در حوزه مدیریت است. علم مدیریت یک مجله علمی است به که تحقیقات علمی در زمینه مدیریت اختصاص دارد و در آمریکا تهیه می شود. این نشریه در زمینه های تجارت، مدیریت و فنون حسابداری به فعالیت مشغول می باشد. در این ژورنال اطلاعات مربوط به رشته مدیریت از سال ۱۹۶۹ موجود می باشد. این مجله شامل مقالاتی است که مسائل مربوط به مدیریت را به همراه رشته های بنیادی مانند علوم کامپیوتر، اقتصاد، ریاضی، تحقیق در عملیات، علوم سیاسی، روان شناسی، جامعه شناسی و آمار مورد بررسی قرار می دهد.

ژورنال مدیریت بریتانیا (British Journal of Management)

برترین ژورنال های دنیا در حوزه مدیریت 4

این ژورنال در بریتانیا تهیه می شود و مطالبی شامل تجارت، مدیریت و حسابداری، مدیریت فن آوری و نوآوری را در بر می گیرد. این ژورنال یکی از برترین ژورنال های دنیا در حوزه مدیریت به شمار می رود و یک منبع ارزشمند برای تحقیق در زمینه موضوعات مرتبط با مدیریت می باشد. مقالاتی از سراسر دنیا با محوریت امور مربوط به تجارت و مدیریت در این مجله منتشر می شوند.

سایت ترجمه تخصصی پارس ترنس ارائه کننده خدمات ترجمه به دانشجویان و محققان گرامی، آماده دریافت سفارشات شما در حوزه ترجمه انگلیسی به فارسی و بالعکس می باشد. همچنین سفارشات تولید محتوای وبسایت نیز با در اختیار داشتن نویسندگان زبده قابل انجام است.

جهت چاپ مقاله در یکی از ژورنال های برتر دنیا آماده ایم که ترجمه مقالات تخصصی مدیریت را از فارسی به زبان انگلیسی به عهده بگیریم. برای ترجمه فارسی به انگلیسی مترجمینی که فوق لیسانس یا دکتری همان رشته را دارا می باشند؛ انتخاب می گردند.

جهت ثبت سفارش آنلاین ترجمه تخصصی می توانید از همین لینک اقدام نمایید. سفارش فوری ترجمه نیز با توجه به تعدد مترجمین پارس ترنس انجام می گردد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: