ترجمه تخصصی صنایع

ثبت سفارش ترجمه

 

 

معرفی رشته مهندسی صنایع

مهندسی صنایع شاخه ای از مهندسی است که بر بهینه سازی ترکیب فرآیندها، سیستم ها و سازمان ها تمرکز دارد. مهندسی صنایع سعی در از بین بردن هدر رفت زمان فرد یا ماشین، سرمایه، مواد، انرژی و دیگر منابع کمیاب دارد و به این شیوه ایجاد ارزش می نماید.

می توان گفت ۵ دلیل مطالعه مهندسی صنایع عبارتند از:

 

در تمام بخش ها فعالیت دارد

مهندسان صنایع تقریبا در تمام بخش های صنعت فعالیت دارند. ساخت، تولید، فناوری، سخت افزار، سلامت بخشی از شغل های در دسترس مهندسان صنایع است.

 

مهارت فنی و فراست تجاری را باهم ترکیب می کند

دربسیاری از دانشگاه ها همراه با دروس مهندسی صنایع درس های دیگری مانند لجستیک، مدیریت و تحلیل زنجیره تامین نیز ارائه می شوند. دانشجویان با گذراندن این دروس دید تجاری شان افزایش یافته و به دلیل مکمل بودن این دروس در کنار دروس اصلی شان، معمولا در زمینه تجاری موفقیت بیشتری خواهند داشت. مهندسی صنایع پیش زمینه ای برای رشته های تخصصی MBA، مدیریت زنجیره تقاضا، بازاریابی و مالی محسوب می شوند.

 

“داده های بزرگ” را درک خواهید کرد

مجموعه داده های بزرگ در صنعت اهمیت قابل توجهی دارد. تصمیمات تجاری با توجه به افزایش مجموعه های گسترده و پیچیده داده، برای شرکت ها اهمیت بسیاری دارد. دانش و تحلیل داده، اثر قابل توجهی بر یک تجارت دارد. مهندسی صنایع پایه لازم برای کار در این زمینه را برای شما مهیا می کند. تنها با گذراندن چند دوره تکمیلی، شما تبدیل به یک تحلیل گر داده ماهر و توانمندی خواهید شد.

 

بر فرآیند تمرکز دارد

مهندسی صنایع نسبت به دیگر رشته های مهندسی زمینه فنی کمتری دارد و بیشتر تمرکز آن بر فرآیندها و یافتن راهی برا ی بهبود آن است. البته به این معنی نیست که نمی توان پس از اتمام تحصیل در این رشته، توانایی لازم برای کار در زمینه های نرم افزاری و کدگذاری کسب کرد؛ بلکه دانشجویان در این رشته با زمینه های نرم افزاری کمتری سر و کار دارند و در عوض تمرکز آن ها بر بهبود فرآیندها و تغییر استراتژی ها برای کاهش هزینه و زمان می باشد. 

 

مهندسی صنایع قابلیت تطبیق یافتن با علایق شما را دارد

برای مهندسان صنایع گزینه ها و نقش های کاری متفاوتی وجود دارد:

تمایل دارید پشت رایانه بنشینید و تحلیل های عمیق داده ای انجام دهید؟

شغل هایی در زمینه تحلیل داده و تحلیل های تجاری برای شما وجود دارد.

آیا قصد کار در بخش تولید و کارهای ساخت و ساز دارید؟

در زمنیه مهندسی لجستیک، مهندسی ساخت و تولید و … شغل های متعددی برای شما وجود دارد.

تمایل به مسافرت در عین کار دارید؟

شغل های مشاوره ای و مشتری مدار را امتحان کنید.

این ها تنها نمونه هایی از شغل های مطابق سلیقه های متفاوت هستند.

 

ترجمه تخصصی صنایع - ترجمه متن و مقاله آنلاین
ترجمه تخصصی صنایع

چالش های انجام سفارشات ترجمه تخصصی صنایع

این رشته تقریبا در تمامی دانشکده های فنی و مهندسی ایران هر ساله دانشجویان زیادی را جذب می کند. در طی چندین سال تحصیل در این رشته، کمتر دانشجویی وجود دارد که نیاز به ترجمه تخصصی متون خود جهت انجام یک پروژه، تحقیق و یا نگارش یک مقاله پیدا نکند.

دانشجویانی که به دلایلی همچون عدم تسلط به زبان انگلیسی و یا زمان محدود قادر به انجام ترجمه تخصصی صنایع نیستند؛ معمولا در اولین اقدام خود با مراجعه به مراکز غیرتخصصی همچون کافینت ها اقدام به سفارش ترجمه خود به آن ها می نمایند. در اغلب مواقع خروجی این کار یک ترجمه سطحی و غیر حرفه ای خواهد بود چرا که عمده افرادی که به عنوان مترجم با این مراکز همکاری دارند دارای تحصیلات عمومی در رشته های زبان انگلیسی همچون مترجمی زبان انگلیسی هستند و طبیعتا قادر به انجام ترجمه تخصصی صنایع یا دیگر رشته های تخصصی نخواهند بود.

در ترجمه تخصصی صنایع از فارسی به انگلیسی دقت و تخصص بسیار بالاتری می طلبد. بیشتر این نوع سفارشات با هدف چاپ مقاله در یکی از ژورنال های این رشته ارسال می گردد. برخی از ژورنال های مطرح در حوزه مهندسی صنایع و مدیریت صنعتی عبارتند از:
 در حوزه مهندسی و مدیریت کیفیت Journal of Quality Technology
 در حوزه مهندسی تولید International Journal of Production Research
 در حوزه تکنولوژی و تولید پایدار Journal of Precision Engineering and Manufacturing – Green Technology
 در حوزه مدیریت و مهندسی تولید Additive Manufacturing

مثال های فوق تنها چند ژورنال مطرح در حوزه مهندسی صنایع می باشد و ده ها ژورنال معتبر دیگر نیز در همین حوزه وجود دارند که چاپ مقاله در آن ها نیازمند ارسال یک مقاله دقیق و بی نقص چه از بعد ساختار و چه از بعد اصطلاحات تخصصی به کار رفته می باشد. مقالاتی که دانشجویان رشته مهندسی صنایع قصد دارند در یکی از ژورنال های مطرح انگلیسی زبان به چاپ برسانند، معمولا در ابتدا به زبان فارسی است که جهت چاپ آن در یکی از این ژورنال ها باید به انگلیسی ترجمه شود. پیدا کردن یک مترجم حرفه ای با تحصیلات مرتبط جهت ترجمه مقاله تخصصی به زبان انگلیسی به هیچ وجه ساده نخواهد بود.

 

انجام سفارشات ترجمه تخصصی صنایع در سایت ترجمه آنلاین پارس ترنس

شناسایی و غربال کردن مترجمین حرفه ای و متعهد از سایر مترجمین همیشه دغدغه اصلی پارس ترنس بوده که چندین تن از همکاران ما در پارس ترنس همواره مشغول به انجام آن بوده اند و این روند همچنان ادامه دارد.

پس از چندین ماه، پارس ترنس گروه های ترجمه در هر رشته راه اندازی نموده است که در هر گروه، ده ها مترجم حرفه ای منتخب در همان رشته تخصصی حضور دارند که قادرند ترجمه انگلیسی به فارسی تخصصی با کیفیت بالا و همچنین ترجمه فارسی به انگلیسی کاملا تخصصی جهت اهداف مختلف مشتریان از جمله چاپ مقاله در بزرگترین ژورنال های دنیا به انجام برسانند.

ترجمه تخصصی صنایع - ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی
ترجمه تخصصی صنایع

در گروه ترجمه تخصصی صنایع پارس ترنس در حال حاضر ۴۲ مترجم زبده با تحصیلات لیسانس تا دکتری مهندسی صنایع وجود دارند که قادر به انجام ترجمه هر نوع متنی در این حوزه از انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی با کیفیت بالا و به صورت کاملا تخصصی هستند. ترجمه تخصصی صنایع در گرایش های زیر در پارس ترنس پشتیبانی می گردد:

ترجمه متون و مقالات مدیریت سیستم و بهره وری

ترجمه متون و مقالات مدیریت لجستیک و زنجیره تامین

ترجمه متون و مقالات مهندسی مالی

ترجمه متون و مقالات مهندسی سیستم های اقتصادی و اجتماعی

ترجمه متون و مقالات برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها

ترجمه متون و مقالات تکنولوژی صنعتی

ترجمه متون و مقالات ایمنی صنعتی

ترجمه متون و مقالات تولید صنعتی

ترجمه متون و مقالات داده کاوی

ترجمه متون و مقالات آینده پژوهی

ترجمه متون و مقالات مدیریت فناوری و نوآوری

 

جهت سفارش ترجمه تخصصی صنایع از انگلیسی به فارسی یا فارسی به انگلیسی، همین حالا سفارش خود را در سایت پارس ترنس ثبت نمایید. اپراتورهای ما در کمترین زمان نسبت به پیگیری سفارش شما اقدام خواهند نمود. ترجمه فوری مهندسی صنایع نیز پذیرفته می شود. برای سفارش ترجمه تخصصی صنایع می توانید از لینک بالای همین مطلب اقدام نمایید.

 

link: https://parstrans.net/%D8%AA%D8%B1%D8%AC%D9%85%D9%87-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%B9/